ngting``


個人資料
ngtingCHU
暱稱: 唔停*-]
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
2008-07-06
2008-06-30
2008-06-13
2008-05-20
2008-05-17
日誌分類
全部 (181)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
xanga:"{shy}
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 123
今日人氣: 3
累積人氣: 3547
搜 索
RSS Feed

2007 年 12 月 3 日  星期一   晴天


2007-12-03 分類: 未分類

星期日訓醒//頭好痛..暈暈地..個人呆呆下..."
但都去左睇toto細佬佢地比賽...4比0  =)
抵我病住都黎睇你地比賽...^0^
王梓軒*你呀,,,我病到就死仲串我,.,"XD討厭

返到屋企訓..訓到今朝6點幾起身,,
諗住返學點知好暈...呀媽嗌我唔好返..但其實我好想返
但有心無力....之後再訓返......個頭好痛

落街睇醫生,,,*面青口唇白,..暈暈下咁=3=
有個呀姨見到我咁俾左個位我坐真好人..謝謝"=)

醫生俾左4包藥我食....有包要沖黎飲..係營養粉>u<
好難飲....唔可以亂食野,,,要介口...*要忍口 =(

成日係屋企訓訓訓.,,.,,

功課仲未做,.,好難做..有無人救我,,"=(  唉

聽日應該會返學,,,"

謝謝媽媽豬,,細k,,呀茵的問候

toto細佬*唔好咁悲觀啦..有家姐撐你*支持你架*!!
俾心機考試...我地遲下仲要去溜冰 XD  期待
星期3要加油,,,*係球場上發洩吧!! =)




2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天


2007-12-01 開心 分類: 未分類

12月了..時間過得好快....仲有1個月就到我生日啦

今日係hapi  day * 
返學校補math....with 桐*一路補一路食野.,..^3^

哈哈哈//同桐去萬寧...*終於買到啦/....XD =)

回家...訓教"做功課...

之後同媽媽豬出街..."^0^哈哈哈..你D朋友好搞笑..
媽媽豬好慘係咁講錯野 俾人串"=)    好開心同你地出街

今晚係屋企打邊爐,.,,*XD  勁開心..
發現係屋企除左煮麵之外就係打邊爐..
因為我係``{無飯家庭 }!!屋企唔煮飯的..米都無粒"@@


我要把心情收拾*應付考試了>﹏< "下星期要乖乖溫書
各位朋友們...大家都要收心養性啦,,,"=)

聽日足球學界,,,*ush !!許勝不許敗  =XD  大家俾心機吧!!
 I will  come to support !! =) good luck

聽日9點9藍田等...10點半到銅鑼灣  =]
 王梓軒請食早餐...哈哈哈    dickson...你唔好要我等你呀,,,"*0*

toto細佬  &  王梓軒,.,,"無言的感激"   謝謝你們
期待我地的約會  =)




2007 年 11 月 30 日  星期五   晴天


2007-11-30 分類: 未分類

今天係最唔開心的一日  無心情無心機咁返學:::*
眼淚在浮游...今天的我嚇死了媽媽豬  niki 佩怡  

上math堂,,,頭痛得很,,,,!!還撐下去.. ...

第1個小息同toto細佬搵e雯    堅忍我的淚水

地理堂   無聽過書    呆坐 

第2個小息陪彪搵e雯   眼淚終於流下....很醜很醜很醜

his堂繼續自閉...只想冷靜自己的情緒

lunch無胃口食左D..返學校繼續保持沉默
呀茵搵我傾計...謝謝"我無事....放心吧

英文   還可以   知道自己很攰  抬著頭發呆

放學 睇歌唱比賽..不錯不錯  同mk妹妹坐,,,
謝謝dickson  俊  oscar陪我去apm拎鞋  

王梓軒 多謝你同我sms又搞爛gag  ``make ma hapi  好感動
toto    你都唔好唔開心啦  你是最冷靜的一個  =)
        唔好火爆   唔好衝動  要為e雯著想

星期6要好好休息  好好咁訓教   但功課有好多/口\

星期日睇TOTO踼學界     加油  
dickson你唔入波你咁點呀 你仲未講我知



« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 61 | »