星期日訓醒//頭好痛..暈暈地..個人呆呆下..."
但都去左睇toto細佬佢地比賽...4比0 =)
抵我病住都黎睇你地比賽...^0^
王梓軒*你呀,,,我病到就死仲串我,.,"XD討厭
返到屋企訓..訓到今朝6點幾起身,,
諗住返學點知好暈...呀媽嗌我唔好返..但其實我好想返
但有心無力....之後再訓返......個頭好痛
落街睇醫生,,,*面青口唇白,..暈暈下咁=3=
有個呀姨見到我咁俾左個位我坐真好人..謝謝"=)
醫生俾左4包藥我食....有包要沖黎飲..係營養粉>u<
好難飲....唔可以亂食野,,,要介口...*要忍口 =(
成日係屋企訓訓訓.,,.,,
功課仲未做,.,好難做..有無人救我,,"=( 唉
聽日應該會返學,,,"
謝謝媽媽豬,,細k,,呀茵的問候
toto細佬*唔好咁悲觀啦..有家姐撐你*支持你架*!! 
俾心機考試...我地遲下仲要去溜冰 XD 期待
星期3要加油,,,*係球場上發洩吧!! =)
|