同朕去左黃大仙睇籃球比賽 28-11-2007 放學同朕 b仔 toto睇 周仔佢地去黃大仙``籃球學界* *KCSS``49:28 嬴了 邊睇邊玩....涷到打冷震 =XD
王梓軒 周仔...自認型仔XD 安仔同toto 哈哈//2個都好低b"XD
天氣涷了... ..>0< 不喜歡不喜歡不喜歡不喜歡不喜歡 不喜歡不喜歡不喜歡不喜歡不喜歡 不喜歡不喜歡不喜歡不喜歡不喜歡
my lover 唔好病唔好病..Take care"x) 唔夠血...成日都暈...訓教訓得一D都唔好 想點樣-3- 我要撐住 唔可以係你面前暈..."好醜怪..">_____<