今朝好早醒左... ...出去睇波"yoyoyo
等dickson....等左好耐...你唔好再慢D...."
同王梓軒...dickson..鄭俊偉搭MTR"好眼訓"/口\
買M記..食食下唔想食...好飽.."=(
睇波,,,*TOTO入波"係堅架"xD good ^3^
仲有一球係老崔入的... ...=) 2比0"ush
地鐵上::dickson不停咁講野./.但講親都無point
講黎講去都係果句///聽到想打佢///聽到厭 >0<但好搞笑XD
仲有大發現*有個女人訓教訓到好似關淑yee*超yo
返觀塘食m記...之後係康寧hea左陣.....回家
做埋功課同王梓軒 細佬to 出mk買鞋 ..但睇唔岩
最終返APM買....*成功了"同王梓軒一人一對" =)
我:::$360--->324 王梓軒:::$309--->293.6
佢話有佢係度先有折....o my god"/3\
我果對星期四先有"...期待
哼;;;;小露寶*我唔同你玩呀..*你唔同我去街"=(
toto係我細佬"`細佬to
hei_hui係我同細佬to既大佬``熙哥 family"XD
細佬to*辛苦晒陪我地癲左一日
謝謝你幅畫"好令..哈哈哈 勁有心思
我要拎去過膠"xD 永久保存 =)
today*hapi day 好想今日唔好過去"中5最開心今日
希望聽日上學會開開心心,,,* 唉
相*上去睇啦=)::http://photo.pchome.com.tw/ng_ting/
|