ngting``


個人資料
ngtingCHU
暱稱: 唔停*-]
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
2008-07-06
2008-06-30
2008-06-13
2008-05-20
2008-05-17
日誌分類
全部 (181)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
xanga:"{shy}
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 123
今日人氣: 1
累積人氣: 3469
搜 索
RSS Feed

2007 年 11 月 25 日  星期日   晴天


2007-11-25 分類: 未分類

今朝好早醒左... ...出去睇波"yoyoyo

等dickson....等左好耐...你唔好再慢D...."

同王梓軒...dickson..鄭俊偉搭MTR"好眼訓"/口\

買M記..食食下唔想食...好飽.."=(

睇波,,,*TOTO入波"係堅架"xD good  ^3^
仲有一球係老崔入的... ...=)   2比0"ush

地鐵上::dickson不停咁講野./.但講親都無point
講黎講去都係果句///聽到想打佢///聽到厭   >0<但好搞笑XD
仲有大發現*有個女人訓教訓到好似關淑yee*超yo

返觀塘食m記...之後係康寧hea左陣.....回家

做埋功課同王梓軒  細佬to 出mk買鞋  ..但睇唔岩
最終返APM買....*成功了"同王梓軒一人一對" =)
我:::$360--->324       王梓軒:::$309--->293.6
佢話有佢係度先有折....o my god"/3\
我果對星期四先有"...期待
哼;;;;小露寶*我唔同你玩呀..*你唔同我去街"=(

toto係我細佬"`細佬to 
hei_hui係我同細佬to既大佬``熙哥family"XD

細佬to*辛苦晒陪我地癲左一日
謝謝你幅畫"好令..哈哈哈勁有心思
我要拎去過膠"xD  永久保存 =)

today*hapi day  好想今日唔好過去"中5最開心今日
希望聽日上學會開開心心,,,*  唉

相*上去睇啦=)::http://photo.pchome.com.tw/ng_ting/




2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天


2007-11-23 分類: 未分類

 

 

旅行日.,..*
媽媽豬黎接我返學  哈 hapi

今日玩得好hapi///^3^   不過最後一年了
係車度訓到死左"哈哈哈媽媽豬的膊頭好舒服"

返到基智4點幾了...唔好意思要你地等我咁耐
陪王梓軒去7-11差電"勁yo ^0^
4個字就差滿晒....amazing之後去apm搵埋dickson佢地
等鄭嘉誠果陣....同王梓軒,,dickson去睇鞋... *好令呀
俾王梓軒搞到好想買果對鞋,,,,*決定左買
去擰蛋...哈哈..擰左晒d無聊野">u<但好yo架
6點幾10多人浩浩蕩蕩咁出發"ush  西九踩冰=)

同王梓軒去食吉野家..之後join返佢地踩冰...*
我同鄭嘉誠係小露寶*=P  
我隻腳好痛=3=

星期日*朝早睇學界 
之後同王梓軒出mk買我地想買果對鞋"yoyoyo

王梓軒::謝謝你
2007-11-23 054.jpg
擰返黎的*XD  
2007-11-23 056.jpg
西9*佢地撞邪*有鬼影"   (鄭嘉誠講的)




2007 年 11 月 21 日  星期三   晴天


2007-11-21 分類: 未分類

math堂..呀sir又同我結仇-3-
今次我講左一句野ja......*

地理堂::同呀茵sms =) 睇海底奇兵"好好睇"

his堂::miss又發癲了*我好中2上佢堂

lunch*同埋張嘉儀一齊食,.,,*=)食m記
miss同我講左好多野,...又問我左好多野.... ....

英文堂*做聆聽*之後聆聽test *測得好good =]

放學::test his...做唔晒-____-"睇基智杯睇得好激動... ....*
應承王梓軒打::{王梓軒我以你為榮 }唔好唔比王梓軒踢決賽呀"=(
安仔:::我唔同你朋友呀!!! =P 呵呵  你整死my baby"


 
哈哈...toto同鄭俊偉送我地回家   XD
dickson你點做我地保標呀.,..我要炒你  



« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 61 | »