姑Bb 既BlOg''
嘩!!菇姐ge BlOg都唔黎睇下....
ngyanki
暱稱: 藍精靈
性別: 女
國家: 香港
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
真係唔好彩啦!!
hea ge時間真係過得快...
.......///
好一個無冷氣日!!!
........
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Choppi~''
Clara
]]..ka2"@@
華山
瑤瑤
劉Herman..
蕭珊珊
貓貓ZOE
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 7
今日人氣: 0
累積人氣: 2561
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 4 日  星期五   晴天


183club出碟啦+我的第一次下廚 分類: 未分類

今日都幾開心
因為我自己第一次下廚煮晚飯
都煮得幾好味嫁!!!

另外ge就係今日183club出左碟啦
我真係有d想買
但係我覺得可能會出第2版
等下tim啦

但係佢地隻碟真係超好聽
我真係太愛佢地啦!!
雖然比起原聲帶個d係冇咁好聽
但係都好正!!!!
未有時間去更新個background music
大家就聽住感情線先啦
我遲d一定會upload



2006 年 8 月 2 日  星期三   晴天


終於都補完英文同chem啦!! 分類: 未分類


今日終於都補完英文同chem啦
真係正...
不過就要搞埋d功課佢
多謝小虫子啦
佢借左個英文答案比我
又要多謝嘉莉仔
佢比d報紙我....

我聽日同後日要努力啦
因為星期6要交功課啦
努力.................



2006 年 8 月 1 日  星期二   晴天


討厭灰熊 無奈 分類: 未分類

今日又要返去補課啦
英文堂照舊係好好好悶
不過都好過琴日
因為我琴晚早左訓嘛...

至於chem就真係想死
個個灰熊上堂講左"八婆"呢2個字
我返去同呀媽講  佢都話身為副校長都講埋d咁ge野
仲要補補下課個電話響
琴日響左3次
今日響左1次
但係佢個鈴聲又好難聽
d gag又唔係好笑得去邊
sk好過佢萬倍

唉  仲有聽日個6個鐘呀
點捱好呢??



2006 年 7 月 31 日  星期一   晴天


灰熊同外星人殺入4e班!! 不安 分類: 未分類


今日第一日補課啦
講番之前個2日去大陸先啦
其實都ok好玩ge
不過精彩響最尾個日
所以我都係冇得玩...


琴晚我自己一個人訓喳
仲要訓沙發
因為我驚訓自己張床會訓到起唔到身
但係前個晚成2點半先訓
上英文堂同埋chem都係咁釣魚
英文係ET教
比佢教中真係唔好彩
仲要做埋我地ge班主任喎
今次真係大鑊啦
佢講書仲悶過佢教ELIT
chem就比灰熊教
我都係鐘意sk多d
起碼佢d字同埋圖畫會靚好多好多倍
好掛住佢呀...

聽講ken ho今年調左去第2度,,
要再下年先返黎...

今年又見唔到佢啦
點解升到e班一d都唔開心ge....
好善慕d班個d同學呀
佢地就好啦
係sk教chem......
我唔制呀!!!!!!



2006 年 7 月 28 日  星期五   雨天


買到con屎鞋啦..無雙譜有cd版啦 愉快 分類: 未分類

好開心呀
因為我琴日買左對con屎鞋啦
本來買個對係紅色ge
但係冇我個size
去過第2間
見到對紫色ge
都冇我個size
個sales話我個size係女裝最大 男裝最細
d貨最少
搞到我響度怨自己隻腳點解唔好縮細d  或者大d
不過都算啦
買到個對黃綠撞色ge con屎我已經幾開心嫁啦

講番今日
其實都係咁
睇電視,,做功課咁
但係我份中文工作紙已經搞掂啦
報紙都開始剪報紙啦
因為31號要開始補課lu
聽日同後日又要去江門
我都唔想返去.....
落雨邊度會好玩嫁喎

話時話呀
係咪落雨搞到我d手指生硬左呢
打字打慢左
仲要成日都打錯字...

可能我返黎之後會仲勁d tim
因為我要星期3先玩得啦
到時都唔可以成日都打日記lu.....

p.s.>>方力申個首新歌無雙譜已經出左cd版啦
         我都dl左lu
         唔好意思  做左d犯法野tim...
         不過真係好好聽呀!!
         alex你要加油呀!!
         十卜你喔~



2006 年 7 月 26 日  星期三   雨天


咁又過又一日啦 開心 分類: 未分類

就咁一日又過左去啦
我依然係日日都睇電視
做少少功課咁啦
不過d中文功課真係好難囉
我懷疑係d老師上網copy比我地做ge
我真係好多都唔識囉
問埋d都冇教過ge野

d英文又係
個本workbook係新版嫁嘛
但係我地f.3教個本係舊版ge教科書
咁叫你點做喎
學校真係有d問題囉.....



2006 年 7 月 25 日  星期二   晴天


感恩呀 愉快 分類: 未分類

感恩呀!!!
我可以將電腦轉做a maths啦
可以入到e班同埋讀a maths
我深信係神ge旨意
我要努力呀!!

仲有一樣野好開心嫁
就係方力申有新歌啦
首歌叫做無雙譜
好好聽呀~!!
希望佢快d出碟啦
如果佢一有CD版我就一定會攞黎就background music
可惜未有住....
只有等...

d暑期功課真係好鬼死難
都唔知可唔可以做晒
不過點都要努力嫁啦....................



2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天


頹廢的我 滿足 分類: 未分類

今日過左好頹廢ge一日
訓醒睇電視
睇完食飯
食完再睇
睇到悶又訓過
訓完再睇
然後沖涼
沖完玩電腦
一樣功課都冇做過
咁多都唔知點算
又冇人肯幫我做.....
自己一個人都唔知可唔可以做得晒.....
唔理咁多
玩左先算~



2006 年 7 月 23 日  星期日   晴天


去完camp lu.. 驚訝 分類: 未分類

我又去完camp返黎啦
呢個camp冇上一個咁好玩
但係都幾開心
不過可能因為太熱
仲要玩埋個d跑來跑去ge game
第一晚訓左唔夠4個鐘
第二晚訓左9個字
返到屋企成個人都散晒
仲有好多好多好多功課呀
31號就補課啦
一補就冇時間做功課
唔敢諗我遲d會變左點.....
打住咁多先...



2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天


入camp啦!~ 分類: 未分類

今日一朝早我仲訓緊ge時候
符波波就打比我
話我聽佢聽日返黎啦
佢聽日返
我就今日入camp
不過佢知道左自己係c班都幾開心!!
最緊要係好多人同佢一班嘛....

起身之後就睇電視啦
日日都係咁ge
點知我呀妹又唔比我睇愛情魔髮師喎
算啦
我遲d都諗住去租返黎睇
不過我又要洗多40蚊啦....><

老爸真係好人
佢肯今朝開電腦比我
我可以入d歌落我部mp3度
仲有時間打埋日記!!
如果唔係我又要同部電腦講88幾日嫁啦!!