好開心呀
因為我琴日買左對con屎鞋啦
本來買個對係紅色ge
但係冇我個size
去過第2間
見到對紫色ge
都冇我個size
個sales話我個size係女裝最大 男裝最細
d貨最少
搞到我響度怨自己隻腳點解唔好縮細d 或者大d
不過都算啦
買到個對黃綠撞色ge con屎我已經幾開心嫁啦
講番今日
其實都係咁
睇電視,,做功課咁
但係我份中文工作紙已經搞掂啦
報紙都開始剪報紙啦
因為31號要開始補課lu
聽日同後日又要去江門
我都唔想返去.....
落雨邊度會好玩嫁喎
話時話呀
係咪落雨搞到我d手指生硬左呢
打字打慢左
仲要成日都打錯字...
唉
可能我返黎之後會仲勁d tim
因為我要星期3先玩得啦
到時都唔可以成日都打日記lu.....
p.s.>>方力申個首新歌無雙譜已經出左cd版啦
我都dl左lu
唔好意思 做左d犯法野tim...
不過真係好好聽呀!!
alex你要加油呀!!
十卜你喔~  |