姑Bb 既BlOg''
嘩!!菇姐ge BlOg都唔黎睇下....
ngyanki
暱稱: 藍精靈
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
真係唔好彩啦!!
hea ge時間真係過得快...
.......///
好一個無冷氣日!!!
........
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
Choppi~''
Clara
]]..ka2"@@
華山
瑤瑤
劉Herman..
蕭珊珊
貓貓ZOE
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 7
今日人氣: 0
累積人氣: 2562
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天


聽日又入camp lu.. 分類: 未分類

今日一朝早就起左身
因為要返學申請轉科
真係唔好彩
我就差個3.5分先可以讀a maths
但係我都要試下申請轉
儘管我知道我自己都未必轉到..
試下都係好d ge

返到屋企我就係咁睇電視
睇完就食lunch
食完又睇過
仲要係一路做功課一路睇
睇睇下訓著左
訓到7點先起身
又後去左沖涼..食飯
然後先汁野

聽日又去camp啦
但係我覺得呢個camp一定唔會好玩得去邊
因為係去上水古洞..
唔方好得邊啦個site
算啦
都好過響屋企發呆呀....



2006 年 7 月 19 日  星期三   晴天


DOWN... 感動 分類: 未分類

今日10點幾比我呀妹嘈醒
迫於無奈只好起身
之後不斷睇電視
睇完少少愛情魔髮師
但係我呀妹又話要睇多啦a夢
搞到我睇左好少..
多啦a夢完左就睇足拜老婆八両夫
然後就一路食飯一路睇大長今
睇完就做暑期功課
個d咁ge英文就係好煩
做左一個exercise個腦已經好辛苦
之後再迫自己做中文
然後先食飯
食完飯諗住打比choppi睇下佢知唔知聽日返學校公佈f.4分班幾點
點知原來佢話我知網上面有ge
感謝神
我可以好成功咁入到E班
但係就要讀comp......
知道左真係好少少想喊ge感覺
因為我真係好憎讀電腦
玩就話好姐
我都唔明點解會派左去comp度..
雖然comp係高過maths姐
但係睇番d details
我maths真係好d囉
學校就係咁嫁啦
搞到我真係好down......
聽日要返去睇下轉唔轉得番做a. maths...
可能呢個係神比我ge一個考驗
但係我深信神會指引我ge路
就算真係轉唔到
都係神ge旨意..



2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天


癲菇.. 分類: 未分類

違久了的電腦!!
我已經4日冇玩過啦
今日一定要玩盡佢!!

講番星期日d野先啦~
星期日返教會
之後去左個個少年人小組查經
本來諗住11點半去水浸
但係ivy又唔比人地走
結果搞到我地遲左dd
不過都未開始  算啦

冇幾耐  大家一齊唱詩歌同埋玩game
之後先知原來再分過組
好彩唔係同之前個d八婆一組
如果唔係就真係好慘

去到個camp site
個site真係超靚
我開始後悔我冇帶相機
都算啦  我八月尾要跟學校個個f.1迎新營去返西貢呢度..
到時一定要帶返部相機去影個夠
第一日都冇咩好重要ge事
但係我地個晚響間房度就玩到癲左
我地響度尖叫啦,,枕頭大戰啦,,細聲講大聲笑咁...
個晚就1點幾先訓

第2朝比陳姑個勁響ge電話鈴聲嘈醒左..
結果搞到我早左幾個字起身..
食完早餐同靈修之後就開始玩戶外game
我地成組人跑黎跑去
跑到變左隻落湯菇....
食完lunch之後就玩水戰啦!!!
我好好彩  冇全身濕晒
只係濕左半邊身
但係d game需要ge時間太多啦
結果個2個鐘ge自由時間就咁就冇左..
我地仲成個人散晒..
夜晚ge晚會  有2個姊妹分享見証
其中一個仲分享到喊
當時我都覺得佢好慘
但係我冇喊到
分享完左之後
陳姑做左3次ge呼召
雖然我已經決左志
但係我覺得個一次ge決志只係跟埋d fd去
而唔係我自己個人ge志願
但係我響個3次ge呼召都冇舉手
可能我唔係好夠勇氣..
但係我都有跟陳姑祈禱
我真係覺得自己有一d陋習唔係一個基督徒應該要做ge野
所以我要立志我自己要改左佢...
返返入房  我同d同房一齊響度尖叫
因為實在係太開心啦..
個晚我地搵埋呀傑過我地間房度鋤dee
結果佢連贏左10盤
真係唔据
玩定鋤dee就玩truth or dare
d同房係咁針對我同呀傑黎玩
可能我地2個熟d啦
結果我地玩到2點幾
再傾下同房ge愛情史..之後betsy同祈祈先後訓左
我同另外2個傾到3點15分..我頂唔住啦
結果3點半就訓左...佢地都仲傾左一陣先訓

第3日lu~即係今日
我地交換左msn同電話,,影相
諗住遲d約佢地出黎玩
或者係飲下午茶
走個陣真係唔係好捨得
原來只係識左3日都唔夠ge女孩們都可以係咁fd ge....
真係好開心呀呢3日
但係我把聲就沙晒啦
我要養好把聲
21號仲要去另外一個camp嫁..

最後要感恩啦
呢個camp令我可以得到改變,,識到多d朋友,,屬靈生命上得到成長..
多謝呀!!



2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天


就黎溶啦.. /.\ 分類: 未分類

今日訓到十點幾先起身
之後睇電視
到左差唔多12點就出街食飯
約左符波波,,雞雞,,小2,,rose同埋miz曾一齊響大快活度食飯飯
響我行去火車站個陣
有條友行左過黎問我
叫我做d咩有關護膚品ge問卷調查
諗住好快d
佢問完幾條問題之後就話
小姐,,你都係20歲以下嫁啦
我咪答佢係囉
點知佢就講多句話::你應該都有17歲啵
我咪答番佢我冇咁大囉
我都唔明點解我響個條友覺得我成熟成咁
o晒......
去到大快活同番佢地講
佢地都覺得個條友睇得我太大..
之後食到超飽
差d行唔郁....

食完野同符波波去"隆胸"買舊書
好多人都走埋黎叫我地去佢個間鋪頭度買
就算我跟你去咁又點喎
都冇我想要個d ge...
好難得我先買到2本maths同2本eng
仲差一本eng未買..
但係個4本咁ge野都買左差唔多400蚊
仲有is
等緊星期6個f.5比我..

返到屋企超熱
我食左一pack豆腐花消暑..
做左一陣maths暑期作業就去左玩電腦
響屋企真係好無聊呀...
不過唔緊要
今晚有好電視節目睇.....^^"



2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天


都叫充實ge一日.. 滿足 分類: 未分類

琴晚十點幾爬左上床度諗住訓
但係搞左好耐都訓唔到
結果要聽mp3黎訓
部mp3比呀媽囚禁左好耐
所以有好多歌都都入
只有聽舊歌啦
聽左幾首歌
d歌詞搞到我好想喊....

3年ge初中生活就咁就完左
但係當中真係發生左好多野.....
正因為咁我聽到個幾首歌就有d想喊ge感覺
可能我都依家都係放唔低某d野
我諗呢個係主因.....
仲有ge就係我達唔到自己響某方面ge要求..
有d唔開心咁啦

但係唔開心一定要過去...我要堅強d去面對
2個月之後我就係高中生啦
之後一定會好忙...唔會再理呢d野.....

講埋今日先啦
今日返學校當值
幫手賣暑期作業..
成個腦都係d數字...
可能係我太耐冇計數..個腦實晒
仲要好似部錄音機咁係咁講埋d一模一樣ge野
最衰ge係d 準f.1個個都唔靚
同我個屆差好遠
不過都算啦..
可能佢地真係讀得書嫁呢...

同clara,,herman佢地食完飯之後就返返去學校繼續賣暑期作業
到四點先走
返到屋企就玩電腦..打日記........



2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


就黎熱死.... 開心 分類: 未分類


32度ge今日  真係熱死人
企左響學校一陣已經濕晒
變左隻落湯菇.....
好開心我地ge儉社可以攞到全年第2!!
最緊要係贏左x社,,正!!
聽日可以返學~真係好開心
唔洗響屋企度呆,,返去做下prefect d野,,唔錯唔錯...