Siu ting 生日快樂.!
去左石澳.. wif.濤.昌.朗.siuting.虧him.or pui fai 11點多就去到.. 2點幾siu ting嫂黎左.. 4點幾5點走佬.. 跟住出左旺角 唱k.. siu ting 生日嘛.. 唱到9點幾.. siu ting 同呀嫂走左.. 無耐..虧him都走.. 我同昌,濤 唱到11:30p.m-.- 係k房睇電視..睇波. 真好 遺憾冇 ps 3... 12點多返到屋企..