今日..阿媽比左錢買衫,新年好快到啦嘛.keke
比左500+500(2月車錢) 咁就1000啦.
自己補習仲有500剩番.
一共就 1500..都幾開心 有咁多錢買衫
不過今日我冇買衫呀.. 未睇岩.
只係買左一個銀包.個銀包 300幾呀
嘿..真係好心痛..不過個銀包都幾靚下既.
算啦.當情人節禮物又好.當新年禮物又好
買比自己.. 都係值得既.
要學識愛自己.因為我以為只係識買野比鍾意既人
好多時都唔捨得買比自己.
不過 宜家 唔可以再咁啦.
要慰勞下自己. keke
遲d等我買番幾件衫.同埋可能買對鞋先..
今個2月.. 真係豪囉..
|