今日,好平常咁過 12號喎.. 可能已經唔係一個咩特別日子啦 鋒仔雖然一個人過,但係自我感覺算係唔錯 今日我應該聽唔到你把聲架啦 算啦. 尋日都同你講左架啦 當你去左旅行呀嘛 雖然 我唔知你去左邊 又唔知你會幾時番黎 不過 點都好啦 我咁樣諗 起碼會開心d. 起碼 每一個月閎12號 感覺上仍然有你 好快就13號啦 鋒仔 唯有 等待下一個12號會有唔同既野發生啦