其實都咁耐囉,今日我突然間又有野想講,係一個msn fd既space度睇到d野,令我有感而發,曾經我聽過一段好有意思既說話:當你看著目標一直跑時,有時會忽視身邊一些美麗的事物。但當你想去回頭去找回你已經失去的,可能已經再沒有了。
係同你講呢句野既同時亦係同緊我自己講.
對於友情你好似有自己一套既相處方式,朋友你唔會嫌多,似乎都唔會嫌亂,我都係一樣,我唔會嫌多,但我嫌亂,朋友對於我黎講,我都係同愛情差唔多,寧少莫濫;
至於愛情,楊晴鋒覺得你係一個大騙徒,呢個名詞我都唔知幾時開始由心而生,可能我覺得你係有目標,但係你真係忽略左好多好多身邊既一d美麗事物,將來我真係唔希望你會有遺憾,你好多人講既野都可以唔信,不過我講既野,你一定要信,因為你要記住我講過既07願望;
至於親情,你就似乎冇咩特別問題,不過我講到呢度有點兒覺得自己好失敗,雖然自己識諗,但係世事難以操控於掌中,我但求全家人身體健康便已足夠.
在向目標出發既同時,我唔會忽略任何一個身邊出現既美麗的事物.唔會忽略屋企人,唔會忽略remind,唔會忽略自己,反問一句呀,到底睇緊呢篇日記既你又會唔會忽略左我呢?
|