long time冇打過qooza 金日打下啦` 可能係有心是]想同大家講下`
係中一個陣:用真心愛上左佢,可惜比怡家我的好友搶左` 只有放棄佢 無謂同人搶佢`搶搶下`可能傷害我同佢好友的感情
講真啦` 一直以來只有望住佢同其他男仔鍚 下 只能同佢玩玩下` 望住佢地 自己....唔甘心呀 旦係我可以做D咩姐`
我的性格好多人叨知我係好勝 旦係唔想搶佢 只因為我太愛佢`搶佢只會另佢受傷害`E d叫做愛佢的所為咩 ? 咁我可以做d咩
到左中二 同佢接觸好小 佢係2c 我係2e 想同佢講下野,右要借本書比佢 (慘劇) 過機星期,同佢搞大交,搞到要吹雞
怡家冇咩野姐`旦係搞到大家關係極惡劣 2年啦` 點解對佢仲有感情 仲要掛住人地. 我不斷搵一d我根本唔會去愛佢的人來忘記佢 旦係 唔得mA
我好愛你呀
tiger上
|