| «‹ January 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 6 月 7 日 星期一  |
| >.<好耐冇Update喇 |
分類: 未分類 |
hi
大家好
我星期六個日去左追星
去Mega Box
有HotCha、陳偉霆&泳兒
仲有CAllStar既on仔
我帶左泳兒&陳偉霆既相去
原來以為簽唔到名
點知真係簽到
勁開心囉
聽日貼D相
|
| 發表時間:2010-06-07 01:22 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Es 於 2010-06-24 04:27 PM 發表:
多謝你呀.... 係呢...你有冇msn?@@ 我咁樣問好奇怪... 算啦你唔想比就唔緊要xddd
|
網主回覆
比你啦
Posted at 2010-06-25 07:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Es 於 2010-06-23 09:57 PM 發表:
hi..其實呢我一直搵緊一個人.. 跟住咁岩又去到你個qooza喎... 所以想睇下你係咪... 不過算啦我估你應該唔係架啦.... 做個朋友得吾得?
|
網主回覆
好呀!做個fd丫 Posted at 2010-06-23 11:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|