今日晨一早就同康(同埋自己班的朋友)一早出去..去左九龍聽講坐=]''
無聊到減!!=]..聽完講坐已1點了=]....
跟住 就同自己班的朋友 去西貢再聽講坐!!.康自己走左a_a''
係西貢食埋野a_a' 又塔小巴'''去聽講坐...架小巴當自己入左秋名山道=]快到叫=]我就俾佢搞到想嘔=]
去到又係得個聽字=]'''聽完又塔小巴'返去西貢碼頭=].在塔小巴去彩虹地鐡站-]
跟住轉黎轉去..終於返到屋企=]已下午5點..
沖返個谅走去訓返個教=]
今日增值增左成100$都好似唔夠=]''車費真驚人=]
|