上個星期因為太忙冇上黎=] 上個星期屋企都好熱鬧.... 日日都有姐姐的朋友上黎吃晚飯 見到姐姐在家開心我都開心吧... 上星期6我生日a_a'''16歲了''和家人食過晚飯! .上星期日去左西貢跑山=]凌晨就要出門.. 去跑12.5公里爽吧=]跑了4個鐘=] 最後成功地完成賽事!... 上星期好開心的