2006 年 3 月 22 日 星期三  |
*▉× maths.5識〝﹍*]  |
|

今日測maths 唔識做...""
最嬲尾個3板都唔識做,,,,,,是但做,,,應該錯晒><""
========================================
放左學之後"9金"開會..秒三個係我,,
無話可說,,
比佢地講算啦..
好的:好人......(=.=)"不是吧,,布點兒難以至信""
壞的:收收埋埋"".....成日都好似5開心.....說我像自閉""很cool""
↑hehe,,,看起來真的很cool 嗎???為何很多人也是這樣說??
傾到6點就散會...""跟捉e茵傾計..去左四堂..""
傾到7點回家,,""


|
2006 年 3 月 21 日 星期二  |
| ....牙坤"" |
|

放左學之後,,數學要留低派返d數學u.t卷,,
有d人偷走牙...牙sir話天日佢地要寫紙仔,,,可憐,,><"
等到4點9先放人走..""
其餘9金係下面等我地,,,等牙lin同牙霜時,,廖sir趕人去,><"
去頌妻排球場等..""
去ok食雪糕,,,撞到牙坤,好型牙,差d認5出佢,,
佢整左負里子,,牙,,仲要係長頭髮,,,
D陰好長下,,Highlight左,,啡嗨地色,,好型牙個髮型,,仲帶左藍色con,,
一見到佢,,就狂整佢個頭髮,,haha..
無返工,,尋日份工第一日返就5返,,=.="
=================================================
之後去左排球場打ball...
無ball打,,,又見到上次一齊打ball 個班人,,
陳震夏的問佢地借ball打...
打左一陣,,便走先,,,
其仔9金還在打.""

|
2006 年 3 月 20 日 星期一  |
''●留在家中..><"...///."""  |
|

今日10點幾就醒左,,,
仲以為e家8點幾...點知係10點拉...
玩電腦...一玩就玩到1點....
好無聊下...唔知做咩好,,
聽歌...打番之前d日記...
玩下icq...
then同家軒傾電話...
><""覺得佢變左...不喜歡..""
學晒佢地d衰野....><"
係咁問佢野...."""""答得好型牙..""
愛死尼了..... =.=""
佢又唔出得黎.....
本來約9金戈d..3點鐘...
本來去ga<<<but媽咪今日好早醒左,,,
今蕉先叫我唔好成日出街...唔好成日班男仔一齊玩...
廢事又比佢話拉...已經兩日無同佢講野ga>....
同家軒傾電話傾到唔想落去..... ><""
sorry......佢地落左去溫書wor.....
唔知落到去溫唔溫到呢....
=====================================
同家軒傾左好耐電話...
頭先等倨半個鐘好易過姐,,,
但個答案.....><""" 唉...
e家又要等多一個鐘......><"""""
唔好咁高要求拉......已經好認真ga啦.......""
=============================================================



|
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 76 | »
|
|
nicoelihs
|
|
暱稱: ●//..蝙蝠兒,," 檸子〞 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| '°-●`死亡夜曲●..."" .." 〞 |
|
.●,,[優雅歌德式娃娃 ×**
''`◆×身體被荊棘洗禮著 ].. .*
` * [ 血如雨 ]°*×
.'`°降落在這死寂的薔薇園上 *|;●
.′【 嘲諷著 .....*}
└■° 這死去的人類 ___``° | |
|