2006 年 3 月 19 日 星期日  |
''●又被牙lin點了><"....///."""  |
|

鄧麗欣-十分愛
http://33.mmjq.com:8001/6621_101/1518/11.Wma
分手後應該擺脫卻自覺天真
曾傷我最深的人 捉緊我心
* 應該漠不關心 然而還著緊
消失枕邊人 很想跟你熱吻
愛你要比沉淪深海更難耐
你沒有心給我未來
求你莫再令我憎你還愛 *
# 早知不應試愛 便算哀
現在問問誰珍惜不再
活該 當得到所愛
背著我犯錯竟不散不愛
心 未放開
原來逃避感覺越怕越存在
愛滿分竟是換來痛亦滿分
可否錯一次以後 一直愛
(不想再一次意外) #
這考驗不高深 是靠著你真心
來傷我更深的人 多麼次等
Repeat * # #
=====================================
牙戚打黎,,話落去有野做wor<<<,
牙lin天日舍舍 都唔得閒,,,so改左今日講...
佢地為左就我...過黎頌安排球場///
捉e欣要補習遲d黎...嘉欣等佢老豆電話..又遲d黎..
牙lin成日係到講小兵牙,,,,,囉黎壓我><""
話我溝小兵...""那有///??
佢地兩個黎左之後,,,牙co已經走了,,,唔齊人,,講唔到,,
thn6點鐘過富寶,,牙戚有事呢...kaka奸笑...
我們陪她過去...
去到之後,,一個二個都唔係打ball,,,
係到坐,,,,超大風呢,好爽死了.,,,,,,,kaka
7點9就回家.....好早呢,,今天....
|
2006 年 3 月 18 日 星期六  |
''●街外人比他們更好..!??.好撚hi仆街牙...///."""  |

今日約左1點鐘m記等//""
牙紀+牙co不出黎..有事呢..""><"
牙戚陪我買鞋,,遲些小才去找她們,,
見到得番捉e茵+牙霜+cy呢..
唔見牙lin同楊師傅""
同牙lin一齊話出黎ge..
卻我們是最遲去的...有點兒不好意思呢..""
對不起,,要你們久等...""
去5富寶,,排球場比人擺左..><
只好在附近打..""
等到她們走了,,我們才過去打...""
================================================
牙lin拉著我在傾國家大事,,
商量了一些大事,,然後進行計劃a,,
一想到楊師傅要成為犧牲品就忍不到笑,,
最後還向楊師傳+cy+牙戚說出事件的始末..""
那個lin仲是忍我笑..
終於完成a計劃,,
進行b計劃,,被鉻子破壞了,,, ><"""""""
只好同牙lin提出另一個建議.....""
我想詰個建議比較好吧,,
如果真的那樣做,,會很hurt她的...
星期一約晒"9金"出黎/.""
一起.....""
=================================================
跟捉e茵+楊師傅打打下ball..
被h.c拉走了...以為有什麼事...
原來拉我陪他陪牙霜食野...
他說他請wor.....=.=""
沒有吃到...只想飲凍檸蜜..
牙lin急call,,叫我快點兒上返去...
坐左一陣只好上返去,,看看什麼事......
原來沒什麼,,叫我陪好打ball而已..
不讓我走,,又不讓我接ball,,夠好企嗎....""可惡的小子,,"""
幸好她知錯呢,,,,""
============================================
那班8公去了第二道,,牙霜碘先同佢地一齊話佢地又事wor,,
唔開3,,叫我去搵佢地=.=""
打電話比am,,銘聽,,,
不過黎........算了,,,不想理,,,,
==============================================
有三位男仔問我地借ball..
我地得四個女仔打,,唔好玩,,我去叫佢地一齊打..
佢埰育呢,,,,
我們4個女仔對佢地3個男仔,,,佢地好勁牙,,,,,><""
班男仔(8公)過左黎.,,,入埋黎打.....
其中一位男仔問我識唔識佢地(8公)""!!
d打比佢搶晒,,,我地打咩牙..
lee邊太多人,,我過左去對面,,幫佢地
...牙lin也過黎,,好極呢,,,
狂bad ball...好嬲呢,.""""""
小兵教我打ball...攔網...好勁牙...寅係用得......""kaka
洛子都係做攔網果個,,,我用小兵突我的,,贏左佢圩,,洛子說我好xx''
你自己又是這樣接ball的...
個ball係個到..硬係咁接ga啦.."""唔通用下手牙.....""
小兵成日都係咁接ga啦..又唔見你話佢lor,.
我唔覺得咁接有咩問題lor......
唉,,算啦...唔再講....
========================================
牙戚無啦啦喊,,,
知道原因.......他們跟本就是這樣的...不要理他們吧,,
不要生他們的條,,,,,因為xxxxxxxxxx!!
捉e茵都喊左,,,連小兵果d都識得叫我去睇下佢,,
仲擔心係唔係自己整到佢,,
8公個d理都唔理..""唉..
咁都算拉...某人仲叫捉e茵去對面........
當晒我地透明.....
==============================================
搞錯牙,,他地有無諗過小兵個d係邊個搵返黎ga,,,,,,
有無諗過我地d感受牙.....><""
自己接唔到ball...晒唔晒爆粗牙...
連小兵同高佬聽左都覺得好無奈lor//////
不想再說下去了....說了也沒用..
打到11點靚就回家去了....""kaka
==============================================

|
2006 年 3 月 17 日 星期五  |
*▉× °同陳震廈d人打ball°〝﹍*]  |
|

放左學之後,,諗住去頌安打ball,,但cy忘記了帶ball..
我同牙戚陪佢回定拿ball..佢諗住留係home打機..
so我地囉左ball同埋幫佢還書..
因為我地諗住去新港城買鞋,,天日著
是但買住對先,,因為later媽咪話買留對比我......kaka
搞左好耐下,,,,差點兒忘記了牙co,,楊師傅,,牙紀在等我們,,
5點鐘立刻回去拉佢地...sorry.......
牙lin都黎埋.好極..
跟牙lin狂傾計,,,,好激動牙佢.....haha
====================================
我得覺得悶,,見到對面有陳震廈d人,,係酊打ball
於是問佢地一唔一齊打bll..
開頭說佢地好廢,,過左一陣,,佢地過黎話一齊打....
我地對佢地,,,,,
佢地狂bad ball ,,,那個牙妖,,bad 到楊師傳,,牙戚,,捉e茵,,
只有我跟lin幸免...haha
牙妖比人罵.....佢d隊友,,,,
佢廢事又打到人,,so佢唔打....
我地打到8點鐘閃人,,楊師傳話佢老豆打返學校wor,,
then佢走先,,,
5秒之後我又走了.....牙lin,,牙戚,,,,捉e茵都走埋.....
============================================
陳震廈d人花名同我地個d好似牙.....
有"小明","師奶","楊"家"耀"////////
好似牙.......haha
|
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 76 | »
|
|
nicoelihs
|
|
暱稱: ●//..蝙蝠兒,," 檸子〞 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| '°-●`死亡夜曲●..."" .." 〞 |
|
.●,,[優雅歌德式娃娃 ×**
''`◆×身體被荊棘洗禮著 ].. .*
` * [ 血如雨 ]°*×
.'`°降落在這死寂的薔薇園上 *|;●
.′【 嘲諷著 .....*}
└■° 這死去的人類 ___``° | |
|