|||.`●只是 笑一笑 × 什麼 大不了.`!..]]

/\/v﹏ °BECAUSE OF U..']

             我的世界才變得色彩.']]// 

 
 
 
 
What I've done,

Forgiving what I've done

  

2006 年 3 月 19 日  星期日   晴天


''●又被牙lin點了><"....///.""" 滿足
 
 

鄧麗欣-十分愛
http://33.mmjq.com:8001/6621_101/1518/11.Wma

分手後應該擺脫卻自覺天真
曾傷我最深的人 捉緊我心

* 應該漠不關心 然而還著緊
消失枕邊人 很想跟你熱吻
愛你要比沉淪深海更難耐
你沒有心給我未來
求你莫再令我憎你還愛 *

# 早知不應試愛 便算哀
現在問問誰珍惜不再
活該 當得到所愛
背著我犯錯竟不散不愛
心 未放開
原來逃避感覺越怕越存在
愛滿分竟是換來痛亦滿分
可否錯一次以後 一直愛
(不想再一次意外) #

這考驗不高深 是靠著你真心
來傷我更深的人 多麼次等

Repeat * # #

=====================================

牙戚打黎,,話落去有野做wor<<<,

牙lin天日舍舍 都唔得閒,,,so改左今日講...

佢地為左就我...過黎頌安排球場///

捉e欣要補習遲d黎...嘉欣等佢老豆電話..又遲d黎..

牙lin成日係到講小兵牙,,,,,囉黎壓我><""

話我溝小兵...""那有///??

佢地兩個黎左之後,,,牙co已經走了,,,唔齊人,,講唔到,,

thn6點鐘過富寶,,牙戚有事呢...kaka奸笑...

我們陪她過去...

去到之後,,一個二個都唔係打ball,,,

係到坐,,,,超大風呢,好爽死了.,,,,,,,kaka

7點9就回家.....好早呢,,今天....

 


2006 年 3 月 18 日  星期六   晴天


''●街外人比他們更好..!??.好撚hi仆街牙...///.""" 呆滯
 
 

今日約左1點鐘m記等//""

牙紀+牙co不出黎..有事呢..""><"

牙戚陪我買鞋,,遲些小才去找她們,,

見到得番捉e茵+牙霜+cy呢..

唔見牙lin同楊師傅""

同牙lin一齊話出黎ge..

卻我們是最遲去的...有點兒不好意思呢..""

對不起,,要你們久等...""

去5富寶,,排球場比人擺左..><

只好在附近打..""

等到她們走了,,我們才過去打...""

================================================

牙lin拉著我在傾國家大事,,

商量了一些大事,,然後進行計劃a,,

一想到楊師傅要成為犧牲品就忍不到笑,,

最後還向楊師傳+cy+牙戚說出事件的始末..""

那個lin仲是忍我笑..

終於完成a計劃,,

進行b計劃,,被鉻子破壞了,,, ><"""""""

只好同牙lin提出另一個建議.....""

我想詰個建議比較好吧,,

如果真的那樣做,,會很hurt她的...

星期一約晒"9金"出黎/.""

一起.....""

=================================================

跟捉e茵+楊師傅打打下ball..

被h.c拉走了...以為有什麼事...

原來拉我陪他陪牙霜食野...

他說他請wor.....=.=""

沒有吃到...只想飲凍檸蜜..

牙lin急call,,叫我快點兒上返去...

坐左一陣只好上返去,,看看什麼事......

原來沒什麼,,叫我陪好打ball而已..

不讓我走,,又不讓我接ball,,夠好企嗎....""可惡的小子,,"""

幸好她知錯呢,,,,""

============================================

那班8公去了第二道,,牙霜碘先同佢地一齊話佢地又事wor,,

唔開3,,叫我去搵佢地=.=""

打電話比am,,銘聽,,,

不過黎........算了,,,不想理,,,,

==============================================

有三位男仔問我地借ball..

我地得四個女仔打,,唔好玩,,我去叫佢地一齊打..

佢埰育呢,,,,

我們4個女仔對佢地3個男仔,,,佢地好勁牙,,,,,><""

班男仔(8公)過左黎.,,,入埋黎打.....

其中一位男仔問我識唔識佢地(8公)""!!

d打比佢搶晒,,,我地打咩牙..

lee邊太多人,,我過左去對面,,幫佢地

...牙lin也過黎,,好極呢,,,

狂bad ball...好嬲呢,.""""""

小兵教我打ball...攔網...好勁牙...寅係用得......""kaka

洛子都係做攔網果個,,,我用小兵突我的,,贏左佢圩,,洛子說我好xx''

你自己又是這樣接ball的...

個ball係個到..硬係咁接ga啦.."""唔通用下手牙.....""

小兵成日都係咁接ga啦..又唔見你話佢lor,.

我唔覺得咁接有咩問題lor......

唉,,算啦...唔再講....

========================================

牙戚無啦啦喊,,,

知道原因.......他們跟本就是這樣的...不要理他們吧,,

不要生他們的條,,,,,因為xxxxxxxxxx!!

捉e茵都喊左,,,連小兵果d都識得叫我去睇下佢,,

仲擔心係唔係自己整到佢,,

8公個d理都唔理..""唉..

咁都算拉...某人仲叫捉e茵去對面........

當晒我地透明.....

==============================================

搞錯牙,,他地有無諗過小兵個d係邊個搵返黎ga,,,,,,

有無諗過我地d感受牙.....><""

自己接唔到ball...晒唔晒爆粗牙...

連小兵同高佬聽左都覺得好無奈lor//////

不想再說下去了....說了也沒用..

打到11點靚就回家去了....""kaka

==============================================

 

 

 

 


2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天


*▉× °同陳震廈d人打ball°〝﹍*] 開心
 
 

放左學之後,,諗住去頌安打ball,,但cy忘記了帶ball..

我同牙戚陪佢回定拿ball..佢諗住留係home打機..

so我地囉左ball同埋幫佢還書..

因為我地諗住去新港城買鞋,,天日著

是但買住對先,,因為later媽咪話買留對比我......kaka

搞左好耐下,,,,差點兒忘記了牙co,,楊師傅,,牙紀在等我們,,

5點鐘立刻回去拉佢地...sorry.......

牙lin都黎埋.好極..

跟牙lin狂傾計,,,,好激動牙佢.....haha

====================================

我得覺得悶,,見到對面有陳震廈d人,,係酊打ball

於是問佢地一唔一齊打bll..

開頭說佢地好廢,,過左一陣,,佢地過黎話一齊打....

我地對佢地,,,,,

佢地狂bad ball ,,,那個牙妖,,bad 到楊師傳,,牙戚,,捉e茵,,

只有我跟lin幸免...haha

牙妖比人罵.....佢d隊友,,,,

佢廢事又打到人,,so佢唔打....

我地打到8點鐘閃人,,楊師傳話佢老豆打返學校wor,,

then佢走先,,,

5秒之後我又走了.....牙lin,,牙戚,,,,捉e茵都走埋.....

============================================

陳震廈d人花名同我地個d好似牙.....

有"小明","師奶","楊"家"耀"////////

好似牙.......haha

 


nicoelihs
暱稱: ●//..蝙蝠兒,," 檸子〞
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

變態佬
笑..'
發燒..']
頭痛..
Whisper..' ]]who ca...


日誌分類

全部 (226)


[ 遺言..]

最近三個月尚無任何留言
 

'°-●`死亡夜曲●..."" .." 〞

.●,,[優雅歌德式娃娃 ×**

''`◆×身體被荊棘洗禮著 ].. .*

` * [ 血如雨 ]°*×

.'`°降落在這死寂的薔薇園上 *|;●

.′【 嘲諷著 .....*}

└■° 這死去的人類 ___``°


RSS Feed