2007 年 10 月 19 日 星期五  |
| 西九龍..''] |
|
今日係紅日..放假,,
洛子又唔番工,,So,,去西九龍到食壽司,,
西九龍中心上面戈間爆晒人,,
then,落番去下面戈間,,幸好無爆到..!
我食左大約15碟,,勵害吧..!
只因尋晚實左太肚餓了...
不過計番全日只食15碟壽司,,也不算太過分吧..!
=================================
食左半粒鐘到..then行下...
不過都無咩好行..
8點鐘走人啦..幸好係鑽石趕到聽濤班車..
=================================
番到去,,係到睇電視..
不過,,一陣要回家攞校服,,同書包戈d,,
又要落去,, >________________<"
諗住去南山園食野tim,,
不過佢地收11點... so..去左三寶食野..
我無食,,只陪牙樂食姐,,
=================================
|
2007 年 10 月 18 日 星期四  |
| 沙田..'] |
|
放學回家,,換3,,同樂子,,帶佢細佬去佢牙婆到.
then,,同佢係禾斜到食埋飯,,hehe
日式好好食牙...kaka
then,,再行過去沙田,,搞點埋我個電話費,,好彩唔係$680姐..
嚇死啦..戈張單寫$680,, >________________<"
原來有一半係cut左佢5用先要比ge,,
好彩今日去問一問姐..
=======================================
去搭車時,,買左芝士蛋糕牙...
好食牙..!!
|
2007 年 10 月 17 日 星期三  |
| 睡覺..'] |
|
這天很累,,很眼訓呢..
由晚上8點半,,訓到第二蕉7點...
都好眼訓牙..救命...!!!))
============================
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 76 | »
|
|
nicoelihs
|
|
暱稱: ●//..蝙蝠兒,," 檸子〞 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| '°-●`死亡夜曲●..."" .." 〞 |
|
.●,,[優雅歌德式娃娃 ×**
''`◆×身體被荊棘洗禮著 ].. .*
` * [ 血如雨 ]°*×
.'`°降落在這死寂的薔薇園上 *|;●
.′【 嘲諷著 .....*}
└■° 這死去的人類 ___``° | |
|