/\/v﹏ °BECAUSE OF U..']
我的世界才變得色彩.']]//
12點多醒了..尋晚3點多摘醒左..
起身睇電視,,,
5點幾先再訓番...
o岩o岩睇完電視...好好笑的電影 [[ 五個嚇鬼的少年 ]]
好低B 牙...
===================================
天日中史U.T ,,好多野要溫呢..
好唔想溫,,但都要溫ga啦..>__________________<"
尋晚四點多先訓.."]
今蕉11點幾醒左..''
then同樂子出去攞糧..
未有得攡住..!then去元綠食野..."}}
飽飽,,同佢一齊番去訓..!
==============================
由5點幾訓到8點半..
嗯..等埋佢落去食野..
好肚餓牙...