首先,,我要同D fd say sor..*
因為你地成日上黎睇我個blog,,
我又5打日記..
今 日 打 返 日 記,,
我 都 諗 左 好 耐``
講 返 今 日 先 喇,,
好 5 抵 牙..
本 來,,牙 橙 第 1 ga,,
可 惜,,(想 知 詳 情 自 己 問 牙 橙 喇*)
不 過 點 都 好,,
牙 橙 係 我 心 目 中 永 遠 係 長 跑 第 1 ga,,(女 仔)
4:00 放學喇**
等 埋 小 主 打 日 記 先 走''
唉~ 放 學 同 主 席 傾 ''班''
大 家 既 然 e + 都 係 仁 班,,
甘 點 解 仲 要 分 e 前 既 舊 1 仁 舊 1 愛 wo,,
想不通` >_________<''
做 主 席 既 永 遠 都 要 比 人 排??
永 遠 都 係 比 人 當 做 衰 人??
不 是 吧!!甘 點 解 你 地 要 甘 做 牙??
你 地 知 5 知 人 地 做 主 席 難 處 ar??
你 要 佢 顧 你 感 受,,
又 要 比 面 你..
人 地 好 聲 好 氣 同 你 講,,
你 又 5 改..
甘 你 想 佢 點 牙??
全 班 有 成 39 個 人 佢 要 理 牙,,
甘 你 又 有 無 諗 過 佢 做 主 席 既 感 受 ar??
今 日,,見 到 主 席 喊,,
我 乜 都 做 5 到..
我 覺 得 自 己 好 無 用 ar,,
同 其 他 人 1 樣 係 度 傷 跟 主 席 心,,
平 時 上 堂 又 成 日 訓 教..
我 真 係 5 想 見 到 仁 班 既 人 越 黎 越 衰,,
越 黎 越 5 聽 話..
我 5 想 見 到 仁 班 甘 牙'*
各 位 仁 班 既 同 學,,
5 該 你 地 自 律 d 喇*
我 知 我 無 資 格 同 你 地 講 e D 野,,
但 係..甘 做 都 係 為 你 地 好..*
|