去TM______〢! °
今日,,好攰呀``
去左TM*
10點到返到屋k"
6月3日只想過一個平凡的生日,,
5想去玩6..
我要積極搵野做"
但係個日起碼記住同我講聲"生日快樂"!!
有無人幫我整整個xg呀?!
有既msn add我呀!
my msn: [email protected]
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 200 | »