e排部機hand左∼上唔到網so冇寫日記 sorry!! 好慘ar∼之前 我2月果時係學校圖書館度借左本書 跟住家陣5月la 佢先至叫我還書!但係我已經還左n世 之後佢就叫我賠書 我梗唔賠la 我賠左ge話 米姐係我承應偷書!唔好話你圖書館管理不善 比人偷書 跟住屈我∼∼∼如果我賠書ge話 我就唔叫馬愷汶!!! 你圖書館唔見書就屈我 乜家陣我好蝦d咩???