today 我地成班6c要補課 本來3:40放學 e家又要4:45先至放學∼唉!!諗住葉sir教得好悶 點知都幾好笑ge!不過我如果要我個個星期3同4都要 我覺得我會頂唔順lo!! 今日 我係4:45放學ge時候 我老豆黎接我放學 我就乘機同佢講sorry la 仲以為我老豆會鬧我 點知佢話「比人偷左 冇辦法la」佢竟然1句都冇話我......我真係勁覺得唔好意思!!