今日 以為有暴雨唔洗番學 點知要
上中文堂ge時候 比譚國雄(譚冠雄)鬧
仲罰我地全班6c抄第9課1次
∼∼唉!!真係好變態......
唔見左電話幾日 就係勁勁勁勁勁勁勁唔開心ar
但係又唔敢同人講 仲要扮無野 真係好好好好好好辛苦!!我唔想同人講ge原因係因為我1日唔見電話 我 d family已經係咁打比我 我唔通仲要發脾氣咩!!我已經之前係school到比人偷野 自己又唔反省 又比人偷多次野!!1日都係自己蠢
應該要kown everyboby is no good!!←this is my sister say to me﹗><
|