今日 我發現我老豆買番部電話比我 sony ericsson w800i ><!! 但係我1 d都唔開心 because 我唔想再1次唔見我部電話 仲有我覺得好對唔住我老豆『sorry ar∼∼老豆』!! 我反而有d唔想要我部電話ar 因為我良心有d過唔去 真係好好好好好好好好好對唔住ar 老豆!!我好想知道邊條賤精 攞我電話!!!賤格!!!食屎la去!!!