今日9點幾起左身
之後打左被桂英叫醒佢
原來佢已經醒左啦
之後去左富康搵頭盔
同佢去左將廣行左陣
之後打被明慧
重以為佢未起身,原來佢已經出左黎==
去到地鐵站見到紀紀,雅同明慧
跟住等埋桂英,藍藍,雅思同晴雅
落去月台等埋娃娃
之後過左去調景嶺地鐵站
一落車就見到一大班人係到
有聰,晴晴,超,小白,文,肥德,諺,憂憂,榮同肥班
超內冇見晴晴(都好內冇見過彤彤)
超掛住你呀><
之後去到mk
大家分開曬
開頭我同頭盔同雅一齊行
之後就同明慧,憂憂一齊行
跟住落左去食野
食完就上番去行
行行下就撞到billy同文
跟住就同佢地一齊行
我同明慧都買左條手繩
明慧買左條被紀紀
我就買左條被憂憂
我地個個都有一隻手鐲
入面刻左FDS A.A.C.E.K.M.M.N.S.S
之後得番我,紀,憂,頭盔,明慧,雅,超,文,b2,肥班,桂英,娃娃,藍藍,雅思同晴雅
去左波鞋街果邊
超要買鞋
之後桂英佢地話肚餓
就去左食野
食完野行番去地鐵站果時
佢地話去影貼紙相
超好玩><
跟住我,藍藍,明慧,頭盔,雅思,紀紀上左憂憂屋企食飯
b2同文就上左超屋企
食飯前同食飯後我地係咁係到試衫
紀紀試到傻左
今日先知原來雅思咁open嫁
食完飯之後去左超屋企
明都上左黎
跟住憂同明走左
之後我地係到玩killer
藍藍係到傾電話
之後藍藍走左
文將nurse讀左nose
笑死左
11點幾先走
行番去個陣
同明慧,紀紀係都講
話屋企人罵你
你首先你叫佢'停一停
跟住囉部電話出黎同佢講
"你有3秒時間去諗你罵我概內容
之後你有2分鐘概時間去講你概內容
1分30秒.......30秒......
好,時間夠,請停口"
哈哈!超低B囉
Musical Happy Birthday!!!!
已經一年啦,不過印象還是如此深刻
相信大家都不會忘掉這個美麗的回憶!!!!

|