今日9:30起身
10點落左去搵明慧,憂憂,紀紀佢地食野
(明慧又話放11點囉==)
食完之後
我同憂憂去左明慧屋企
明慧換衫之後去左憂憂屋企
跟住去埋我到
結果我發現左兩個傻仔^^
落左去搵紀紀,希希,紙巾,彤彤
之後番左去學校
玩左一陣
跟住我地係咁影相
搭車出左MK派貼紙
我同明慧一組,憂憂同紀紀一組,紙巾就同彤彤一組
我同明慧開頭唔係巧得
不過問得多就唔驚啦
之後我地見到人就叫佢囉個貼紙
同明慧派到high
之後搭車番左去
送左明慧番屋企
之後同聰,榮去左食野
跟住佢地送左我番將中
期待明天同憂憂一齊整蛋糕
 
|