今日
我同莉莉都要番屋企換U.
之後去左筲箕灣
買飛時,有幾個自由行問我應該去邊先多野行
甘我就點左佢地去銅鑼灣..
我就即刻跑走左..ha
^^^^^^^^^^^^^^
6:30
番到學校.我見到d 時裝設計科ge人換曬3
哇..好令呀..特別我最鍾意企鵝設計果套婚紗..好cute
之後我就企左係樓梯口..見到32..佢見到我着住套U..
好似歧視我甘..搖搖頭甘..*你好5滿意呀!!!!
8:15..我同莉莉去左m記食野..
之後就番左歸.
今晚我識左個想join我地ge軒迷.佢係男仔.哈.好少男仔係軒迷.
想睇佢樣就叫我send俾你地la~
|