2006 年 5 月 29 日  星期一   晴天


食茄醬~ 分類: 未分類

今日落雨呀..好憎落雨!!!

################

放學之後,因爲落雨ge關係.

學校D人差5多走曬..

我同14.6.4坐係到傾計..

我同14發現我地學校ge男仔"好好"..

揀女5睇樣ga..幾難得.

係甘傾下傾下..我地就想歸家.

莉莉話好肚餓,所以去買左薯條食.

點知郭建將成枝茄醬"滋"曬落去..

搞到我地5知係食緊薯條定茄醬

~http://www.teenpower.rthk.org.hk/teenspecial/smkfree/media/cosh_2.asx

   mms://202.177.192.111/rthk/Troot/teenpower/special/smkfree/cosh_2.wmv(呢個好d)

有軒仔同2R`睇下拉~!!!(睇下我地d喊功有幾勁!)

 



2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天


&在家_ 分類: 未分類

打日記先&&

今日一日都無出街#

但係幫左個客駁髮@又賺左..嘻嘻*

佢走左之後我就開始睇軒仔ge野..

我睇番果日係銅鑼灣ge"無煙達人"我地叫得真係好大聲~!!難怪果晚喉嚨痛

之後睇左 Rain 首"手記"mv~wa~個body勁正

好羡慕孫佩

睇完之後,張芯話想聼日去銅鑼灣.張芯主動叫去街,好似第一次.

不過都未搵到人去..5知去5去得成~

呀魚*sor.我5記得你生日&&

5好嬲****

 

 



2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天


"勁煩忙" 分類: 未分類

今日

我同莉莉都要番屋企換U.

之後去左筲箕灣

買飛時,有幾個自由行問我應該去邊先多野行

甘我就點左佢地去銅鑼灣..

我就即刻跑走左..ha

^^^^^^^^^^^^^^

6:30

番到學校.我見到d 時裝設計科ge人換曬3

哇..好令呀..特別我最鍾意企鵝設計果套婚紗..好cute

之後我就企左係樓梯口..見到32..佢見到我着住套U..

好似歧視我甘..搖搖頭甘..*你好5滿意呀!!!!

8:15..我同莉莉去左m記食野..

之後就番左歸.

今晚我識左個想join我地ge軒迷.佢係男仔.哈.好少男仔係軒迷.

想睇佢樣就叫我send俾你地la~

 

 



2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天


'小露寳生日.~ 分類: 未分類

 今日.

上數學果時,對住MISS陳打左個'喊露'

點知MISS就叫左我答問題..好彩識答.

中文果時.個'代師'好神化,勁似MISS煩

一輪咀甘鬧.好變態~~

放學之後,我好快就番左屋企LA.

因爲有人要黎駁髮.

點知個人4點半係銅鑼灣打俾我問我點搭車

但到左7點都未黎到.佢電話又係壞GE~

我驚佢5識黎..

但再捻下,應該係番左屋企.

衰人.甩我底~

夜晚同ar妹傾計

佢地班果個男仔踢隔離班男仔ge'細佬'

點知一踢,踢到要去醫院

仲要縫左四針..

會5會絕子絕孫?

要遲D先知..

真可憐~!!

小露寳.*生日快樂ar~!

 

 

 

 



2006 年 5 月 24 日  星期三   晴天


好忙~ 分類: 未分類

今日好忙...

聼日再講~~



nicoles414
暱稱: ' 珊珊 ❤ xxx.'~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed