今日做左D咩?
唉,買鞋之後 5見左部電話丫~激死!!
我之後報左警, [生平第一次報警@]
差佬黎左之後就開始問我也,,距問咩我答咩~
我都懷疑係果間店既人偷架~
有 9成機會拉~
之後我同 14 仲 一起做 警車~
番差舘咯~
哇~!等緊車果時,我發現勁多人用好特別既眼光望住我同14~
可能距地以爲我地兩個比人拉~哈哈,,因爲我地同個差佬一起~!!
番到差舘之後就落口供拉,,
點知有個 2x嵗既差佬拿左兩把槍同幾盒子彈出黎..哈~
今日雖然係5見左部電話,,但都好開心~[係,大家5使懷疑,我係無5開心既,因爲我係變態既] |