聰明軒的博客
nihzstial12
暱稱: 軒仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-19
2010-07-19
天高地厚
差的成績
2010-04-12
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
°★NeWmAn™ (Hify1314)
MAY (maymaychan1a)
飛² (Fabian1211)
♥占;D (bonniechim)
★ rainmy <3 (rainmy_wong)
yee (yeeyeah0101)
- LSWa (dowie_71)
♥`Natal!e =) (NaTaL1E)
anson (anson3210055)
-\\Nnbaby♥` (NinI_Bab3)
` Angel * ♥ (angel1022)
★ 帥葵;)` (StaR_maora)
CARs (bab3car)
Fing (wingwing2012)
◆葬戀∮婷♂ (candiceor)
雀屎 (Jessiechoi)
某冬` (peter2008)
❤Jessie`_晴❤ (lovely_lover)
家貓` (csy960819)
Yuen.Lm (Tommy181192)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 147
今日人氣: 0
累積人氣: 1156
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 25 日  星期四   晴天


2010-02-25 分類: 未分類

開左學幾日.

搞吾掂..

功課懶做..帶野吾記得..

之前人地借比我D書分吾清..

邊個借書比我要問我拎番阿..我記吾到咁多..

聽日數學比賽..可以吾洗練ge數學比賽..



2010 年 2 月 12 日  星期五   晴天


終於放假了 分類: 未分類

放假了...爽啊..

今日年宵..買左幾十蚊野..

上年買左兩隻碟..

睇左一次就冇再睇..

真曬..

放學去左食椰林..

跟住上ken屋企..

夜晚系ken度打邊爐..

睇碟都比人打..o my god..

好耐冇打過邊爐..好好食..

聽日放假要番大陸喇..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------]

我最憎人自作聰明

 



2010 年 2 月 6 日  星期六   晴天


幫ken搬屋 分類: 未分類

今朝好早起身..不過冇野做

打機跟住幫ken哥搬野去唐明新屋

跟住就系佢屋企hae..

ken要去整xbox..

幫佢湊細佬..細路真煩...

7點幾先番屋企..

聽日努力做跨科



2010 年 2 月 4 日  星期四   晴天


2010-02-04 分類: 未分類

跨科了..

放假之前吾洗再上堂..

爽啊..

不過跨科D野好難做..

今日上堂

chin..又冇番..又自修..打機過

math..成堂冇野做..系矮敏本cw做左一題數..

pe...跑25個圈..我20個都未必有

nss..陳豪好勇阿..

eng...訓教...miss鬧人

放學做DT..跟住去左富康打波

鄧英喜又踩場又比我地炒走左..

跨科好難做..努力努力



2010 年 1 月 19 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2010 年 1 月 15 日  星期五   晴天


bbq 分類: 未分類

今日bbq阿..爽死我了...

打波打到支力死了..

唉..記得之前..f1 bbq比人的左上去201做數..

f2豬流感結果冇的bbq..

去到f3先可以有一次同班...

不斷打波..食野食得少少..

聽日象棋比賽..加油阿



2010 年 1 月 6 日  星期三   晴天


陸運會 分類: 未分類

陸運會完喇..

第一日好爽..打牌..偷懶..hae..

第二日做死人..

一開始走左老吾理紅十字..結果比人見到..

要當值..shit...

悶到死..做死人咩..

上午當值..下午要幫so sir搬呢樣搬果樣..

痛到我..

閉幕禮企左勁耐腳又痛頭又暈..

救命..

聽日放假..正

 



2010 年 1 月 2 日  星期六   晴天


就番學 分類: 未分類

就快番學喇..

又係至憎ge假期尾..

趕功課...d通識煩到想跳樓..

吼..

繼續努力...做做做



2010 年 1 月 1 日  星期五   晴天


2010-01-01 分類: 未分類

放得低  蔡卓妍

手機短訊尚留低 說過早安 接過窩心的安慰
相片檔案亦存底 去過東京 試過一起分享花火祭
這些紀錄不細 記憶空間降低 沒有辦法 要刪除騰空位

分開了便算 已枯萎 終須破滅的 留不低
你的名字 暖暖的擁抱 刺痛的傷害 這刻應要清洗
愛得起 放得低 有些循環沒法破例
無心血再浪費 無暇為昨天來解慰

當初相約後樓梯 吻我的手 教我的心飄天際
多恰巧這道樓梯 看到分手 見我哭得眼淚決了堤
這些片段交替 令我身心碎毀 陣痛夠了 決心逃離谷底

分開了便算 已枯萎 終須破滅的 留不低
你的名字 暖暖的擁抱 刺痛的傷害 這刻應要清洗
要愛得起 放得低 有些循環沒法破例
無心血再浪費 無暇為昨天來解慰

幸福靠我自製 日後尚有精彩四季



新一年 分類: 未分類

遲左幾分鐘..

系2010做番個09回顧...

09阿...高高低低...

有很開心...系2a ge時候..

真系好好..大家都對我好好..好懷念果陣..

09有班足..輸得好慘..

09我由2A去左3B..好掛住A班...A班最後果日我好感動..

09既11,12月..我經過我咁多年最開心既28日..雖然已成過去..總值得我懷念..我會忘掉你..努力下去..

09我去左華東遊學團..幾好..

09我經歷過好多傷心事..10便要好好過..

繼續向前..努力阿..