聰明軒的博客
nihzstial12
暱稱: 軒仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-19
2010-07-19
天高地厚
差的成績
2010-04-12
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
` Angel * ♥ (angel1022)
MAY (maymaychan1a)
浩志>~~< (bbson06)
CARs (bab3car)
♥`Natal!e =) (NaTaL1E)
anson (anson3210055)
雀屎 (Jessiechoi)
秦始皇 (paulwong1314)
ken Gor (kentse12130)
家貓` (csy960819)
★欣×雪無情☆ (MWY16D)
. ﹒ ஜ cec!l!a*.... (ceciliawun)
月の騎士 (youppoo)
YAU (phoebeyau)
天馬♂滔☆ (honto32100)
飛² (Fabian1211)
❤Jessie`_晴❤ (lovely_lover)
♥占;D (bonniechim)
-*珩。﹏AK"】 (nakatani)
★ rainmy <3 (rainmy_wong)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 147
今日人氣: 0
累積人氣: 1157
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 24 日  星期四   晴天


平安夜 分類: 未分類

今日平安夜...

起身打機打到兩點..

換3叫埋KEN陪我出旺角..

終於買左ipod

跟住去灣仔i-one打機..

打左1個鐘吾夠..+鐘..

+完10分鐘唔夠比阿媽叫番屋企..

仲的埋我去九龍城食野..

9點幾食完去松鼠屋企過平安夜..

陣間番歸...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

很多日了

你知不知 我超想念著你 想念著你

 



2009 年 12 月 23 日  星期三   晴天


有誰明白我的痛苦 分類: 未分類

傷心得語無倫次..

讓自己去承受痛苦..



2009 年 12 月 20 日  星期日   晴天


2009-12-20 分類: 未分類

聽日聯歡會..

大好聖誕阿媽要我番大陸..

O曬..曬我時間..

我吾番阿...



2009 年 12 月 18 日  星期五   晴天


2009-12-18 分類: 未分類

上埋今日就吾洗上堂lu..

爽啊..



2009 年 12 月 17 日  星期四   晴天


從前的熾熱懷念 何時冷卻變生厭 分類: 未分類

噢...凍死人喇..

好鬼凍啊今日...

咩都吾想做..比陽痿粒石頭波打中耳仔..

到而家都痛..

仲有一日就放假喇..

十幾日系屋企做宅男..

遲D先買禮物..

 



2009 年 12 月 16 日  星期三   晴天


最初的迷戀 在暗中化作了忍受 分類: 未分類

清楚了...

不應該就是不應該...

對你不再有留戀嗎..

希望我能夠做到豁達放開...

our game is over...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

終於明白打籃球哥陣..掂波系有罪...

邊個拎波邊個死...

淆曬底有波就踢走算..

自從調位之後越黎越低能...

我居然會一陽指+降龍十八掌...

唉....

我幾時先可以正常番D..



2009 年 12 月 15 日  星期二   晴天


越黎越低能 分類: 未分類

原來低能系會傳染..

今日nss堂..見到人痴張字系人地背..

寫住傻仔..

結果我kai埋一份寫左張我犯賤...

就放假..冇心上堂..

算是恢復自由身嗎?........



2009 年 12 月 14 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


2009-12-13 分類: 未分類

家長日..

好難得家長日鬧得咁少..

可能之前見家長已經講曬..

其實本人咁完美..都冇野好鬧喇..

成績還可以..

中文:177/300....正常分數

英文:220/300...好過之前

數學:293/300...哪裡哪裡

PHYSICS:78/100...一般般

CHEMISTRY:67/100...還可以

BIOLOGY:50/100...-6合格

歷史:114/150...不錯

通識:83/150...差D抄

CIT:72/100...一般

NSS:56/100..幾好彩

VA:36/100..唯一總分抄..預左

PE:60/100...

總分:1306/1900

平均分:68.74/100

下學期目標..72.74...miss lam要進步4分..O SHIT



2009 年 12 月 10 日  星期四   晴天


2009-12-10 分類: 未分類

今日調左位...

點解吾比d仔我呢...

有冇發現我比八個八婆圍住..

不過你吾好離開我..

放學留堂...仲有成7日要留..

苦命啊..