唉...金日個2份MatHS卷影真玩野!!
第一份...難到乜咁''..第二份就2到嘔茄''!!
玩野'''!!.......
返到泥'..
打電話比呀欣''..
搵佢返去小學打波''..
我地1點就去''...
去到先點半!!!
就係果到HEI'''...
呀SiR泥啦''...
我同呀欣去左ToiLeT''!!
之後就返左出泥打波啦''...
一開始同d小學ge人猜波''..
ThaN'''就比賽''..
哈~我玩哂'....
冇人贏到我WO~''...
之後就飛的的返屋屋啦''!!
完~