其實你怕寂寞 未見得珍惜給予你的愛*-*



 
2010-08-31
  
 

前路要撐下去就算只得一個人
唉;;咁快就放完暑假LO;;

聽日又要開學LO;;

今朝勁早起身沖涼洗頭;;

以為班死人頭真係會出黎食早餐;;不過都算啦;;

自己食完早餐;;又再訓過;;

成朝個頭勁痛囉咩事;;

之後又起身洗頭;;

落街跳舞;;HA 開始有D進步啦;;

慢慢好似中意左跳舞;;

聽日放完學食完飯;;成班人又一齊跳舞LO;......

(閱讀全文)

發表時間:2010-08-31 08:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]