哈哈~~~
嗚嗚~~~~
我做咩又喊又笑呀?!
因為今日呢....
就可以著便服~最重要既係.......
今日係六年級既畢業聚餐嘛~!!1
有得食當然開心啦~
但係呢....
今日就好似真係畢業咁呢.....
要送禮物俾老師呀∼!!!!!
個個老師收到禮物當然都好開心啦∼
有d仲眼濕濕的∼∼∼∼
就喊都有∼!!!
同學呢?!!!!??
我地班有兩個囉∼!
一個係呀儀∼另一個就係欣欣∼
佢地喊喊呀∼∼∼!
講返聚餐先啦∼∼∼∼
嗯......
係就係有好鬼死多野食∼
不過我食得唔多∼
所以都唔飽既....
唉唉∼∼∼∼
跟住呢....
就玩遊戲啦∼(師生遊戲)
第一個係...
啊∼唔係∼食之前有玩一個∼
係又係好似畢業營咁呢...
有某個人既樣∼之後有左電腦特技整到好咩啦∼
就要人估既∼∼∼
笑死呀∼∼∼
我地班有兩個同學俾人攞左黎俾大家估∼
仲係用2年班既潻∼∼∼∼∼
不過有兩個老師係今年新婚既老既婚紗相俾人攞出黎估呀∼
兩個老師都超靚∼∼∼
平時都夠靚架啦∼∼∼
著左婚紗之仲加靚先勁呀嘛∼∼!!!
跟住食食下野又玩∼
玩落大閘∼∼∼
笑死我地∼∼∼∼
總之今日都唔錯既∼∼∼
不過返到黎3點∼∼....
跟住suki黎我到玩∼
因為我屋企無人嘛∼∼∼
跟住我地都食得d野唔多∼
唔夠飽啦∼∼∼∼
我地就食杯面啦∼∼∼
跟住又飲可樂呀∼
又食埋西瓜潻∼∼∼
你話勁唔勁∼!!????!!!
今日大至上係咁啦∼∼∼嘻嘻∼∼!!!
|