差常識∼∼∼

呵呵呵呵呵呵~~~~(傻笑中)
唉..呢幾日都好鬼死悶呀~~!!!!!
就黎死喇喂~~~
唉唉~~~~
英文都還可以喇~~~
感覺上好容易咁啦..
但係唔知係唔係咁姐...~!
今日係假日...
所以放假假....~~
我諗唔洗講...
大家都知係咩節日架啦~~~
所以我都唔多講囉~~
但係今年呢...
冇得食種種呀~~!!
無計啦~~~
老媽子佢要返工工....
老豆唔肯去買....
唉~算啦~一年無食姐~~唔會死人既...~
聽日就係常識測驗喇~
最後一科....
要加油喔......~!!!
(雖然我到e+都仲未溫書.....>.< ,但係唔緊要∼
我一陣就會好乖咁溫架喇∼!)
+u+
|