今日我生日牙=V=''開心開心lo
本身今日係有好多野既...但.....
但因為要同伍老師佢地去加度理(好後悔,,,熱死!!)
所以我同呀媽講,,叫佢張今日既野...全部搬哂去聽日...哈
10:45pm..
我同老豆講:生日禮物牙!!其實我都係想要錢錢組-3-
之後佢梗係問我想要咩啦...
咁我就唔理啦...就話:我想要''電子板大富東...''
大家可能唔係好知呢樣係咩-3-
呢樣野係大富東既一種,,kaka!!
但佢係用好似信用卡咁既野黎玩既...
每人一張...唔洗分錢...唔洗搵地契...勁方便lor..
又有一部好似6卡機既野...哈
勁好玩架..應該...>^<''
買左之後成家玩/叫FD上黎玩都好牙.....^^''
|