今日呀恩開生日會>^<''
我地係佢屋企度食野,,,
我一入到佢屋企門口,,
佢細路就走過黎,,,咁我就問佢:[小朋友,,你記唔記得我呀?]
佢話:[唔記得!!],,<<我果陣都唔知講咩好,,
之後冇啦啦佢個細路就埋黎,,拖住我隻手,,話:[我要同呢個姐姐坐....我要同呢個姐姐坐!!!......]
都唔知佢想點,,,之後我地又玩大富東....佢又話,,我要同呢個姐姐玩,,,姐係我,,,>^<''
好得人驚,,我地走既時候,,,佢細路唔知做咩事,,係咁係度打人,,xD......
我地走左去市中心,,,
貼紙相,,,之後又係世界杯,,,都係咁好玩同激,,,,
之後我就要去西人英語,,,詩同恩仲同我一齊去,,,仲比個peter見到-3-
哈,,,呀!!!恩玩dum彩虹仲win到個大公仔tim,,真係莤殺旁人=^='' |