今日星期六,,,而番學<<慘,晨咁早就比個警鐘整到起左身-3-<<5點鐘>>
唉,,我呀哥冇啦啦叫我,,,之後我問佢,,,咩事呀!!??
佢話,,你聽唔聽到有警鐘聲呀,,我聽下,,就話:係喎,,!!
佢話,,咁你仲唔快D就去開門睇下咩事!!
我好驚咁開左度門,,,因為好黑,,,見到門口度有D煙,,,就好驚啦,,,<<以為係我地屋企,,,就快燒死>
之後我地叫老豆同呀媽,,佢地都唔知咩事...
後黎,,原來唔係我地屋企,,我搞錯左-3-
原來係門口出邊果度個鐘悟明...<<好嘈>>
成層樓D人都起哂身-3-有D人仲著住睡衣落去問佢,,,=3=
之後原來冇事,,我就訓番,,訓唔著,,咁咪沖梁囉-3-之後睇電視,,,番學-3-@@
放左學咪去富太玩下囉,,,之後去公園,,<<無聊,,有2個人走左埋黎,,,係度做埋d白痴野,,<<唉!!
咩而家D細路咁架,,,<<真係估唔到,,扮哂野咁,,咁我地咪閃lo,,佢地又話咩:[[你地驚左你呀!!]]佢都傻傻地既,,
之後上恩屋企,,好好玩呀xD!!!
之後就閃番屋企lo,,<<<
唔打啦,,掰掰lo各位>>留cm呀!!!!! |