今日超爆悶呀!!...一補完習就走去歌詠,,之後就聽呢個所謂既TSA訓練...
之後...之後.....原來我琴日留係學校既水''進'',,,冇比人攞到...仲係度
之後小息就攞去放入垃圾桶!!'冬'一聲就走左入去lo...
好無聊...無聊....放學lo...同c食雪糕...好味好味...正呀!!
唉!!離旅行既日子又近D啦!!(星期六)
而我仲未有錢買NDS,,,有冇好心人比張500蚊我呀!!
算啦,,,我睇黎都係冇希望架啦!!...算啦,,,算啦,,,