嘩∼今日同詩詩∼濤濤∼余青華佢地3個去行街街∼(嘻嘻)因為今日余青華生日∼之後我地係屯門x中心行街街∼我地今次冇影相相∼我地去左睇下野咁啦∼之後去左公園玩下∼之後見到個細路(我睇佢都係得4年級)∼濤濤就同佢講:一陣你玩完∼就到我地玩嫁lo喎∼之後佢地玩完∼咁我地玩緊∼個死o靚仔冇啦啦用佢d fat豬肉撞我∼之後余青華就同佢講:你玩哂啦∼我唔洗玩啦=.=...∼之後個o靚仔冇啦啦係度話:係玩都唔比你玩啦!!∼之後我忍唔住啦∼佢咁話我d朋友∼我咪同佢講:(以下有d爆粗成份∼請各位網友唔好怪我∼sor)收’疲’啦!!∼之後佢係度話∼:收咩疲呀(之後攞住佢d豬肉)收x啦(因為真係好粗)∼之後余青華就係度話啦:收咩x呀∼我冇x嫁喎(唔知d網友明唔明啦)∼之後我就同佢講:咪煩啦!!豬...場既屎∼之後佢就話啦:就算係屎都係香嫁啦∼我就同詩詩講:我真係好想同佢講:你咁中意串∼串串串搵你老x同我串∼∼∼之後詩詩梗係叫我唔好啦∼不過我最後都係講左∼因為佢真係好過份∼...之後佢就話:你唔好走∼我要call馬...之後我地走左∼(因為濤濤同余青華佢地要走)∼我地送左佢地走∼又再番去∼番到去∼個細路好似唔識我地咁=.=算啦∼講到呢度88 (唔好意思∼我係咁爆粗)∼
|