唔知你地昨日有冇睇波呢?
昨日英格蘭和波呀>.<(好唔happy)
好在~英格蘭都未對阿根廷= =~(阿根廷咁勁)
如果對左~我都唔知點好~如果佢入唔到決賽就死啦~你地知啦~我咁仲意碧咸~我睇唔到佢~我會死嫁>.<
金日冇啦啦食食下飯~我就同D送講野~(我好白痂)= =
我都傻傻地>.<好啦!!金日講到呢度.......送客>.<
唉~因為要孝試~冇得睇世界盃呀~好唔happy呀
又冇得睇英格蘭啦~連我最love既碧咸都冇啦>.<嗚........
不過~呀媽好似話孝完之後同我去德國睇波呀~
好想見到碧咸~同佢影相之後攞佢個名
嘩!!好開心呀^^英格蘭入到決賽就得嫁啦~
英格蘭加油呀!!!我要影相呀>.<