而家日日都冇得玩電腦啦~><好慘呀~星期一至五10點至11點30都要(寶)習~星期一要學野6:30至7:15 ~~~~~~
金日我去左香港仔個邊~我坐巴士~
我阿媽明知我坐巴士會嘔嫁啦
仲要我坐成1個小時喎
不過好彩~我冇嘔到
不過攬到我胃痛呀~
好辛苦呀