因為部冷氣著火-3-所以琴晚冇冷氣訓...
琴日9點幾,,冇啦啦部冷氣係度格拉格拉咁-3-之後
勁臭BO,,咁咪識左佢LOR,,
之後知道原來佢燒左唔知邊度,,
咁咪同老豆呀媽出去買過部囉..
見到有勁多,,都唔知買邊部好,,
之後買左部冇聲同超涷既,,唔知2千幾-3-
之後買埋部風桶,,因為之前用用下冇啦啦噴火花喎,,咁咪又換LOR
呢排都唔知咩事-3-
買左個有負尼指既,,200幾,,
今日部冷氣送到LO,,正呀!!今晚一定訓得好LA!!
其實呢福johnny deep 我搵左好耐lo...
福福都唔岩大細,,真難搞-3-
我就覺得我既辛苦冇白費la,,真係好型呀!!johnny deep>^<''
原來佢都拍過好多野架la喎,,,只不過有時佢做D'各'式睇唔出係佢架姐-3-
哈!!我好想搵埋隻歌親佢-3-但D歌太勁lo...<<好似唔似日記咁>>
一日打2篇<<閃lo>>88