|
|
|
|
本來4個人去食壽司`
點知最尾12個人埋單 a_a
上smart坐.
有成18個人
勁野xp.
成條smart樓梯比我地坐曬;D
今日好坎坷/_\
1去到明將.登都末坐暖就比ah藍咬左1大淡
(大叫)勁多人望住我
走個時系地鐵比肥J成個秋起` 反轉再反轉+360度狂fing.
嘩.真系好可憐v_v
分手後一分鐘 便有後悔聲音
倒底分開是否對你對我也好?
自問依然很愛你..
說真的 沒有1天不想你
你是否對我已心死?
|
|
2009 年 7 月 25 日 星期六
2009-07-26 12:15 AM
|
|
|
|
 
好好睇;)
今日有新凸破`
4條友去食大排擋.
仲要睇住d價錢計來計去真系好坎可.
哎我真系愈尼愈覺得今個暑過得好充實 ;D
i'm井外之鴨(日本名xd) |
|
2009 年 7 月 24 日 星期五
2009-07-24 11:01 PM
|
|
|
|
個死人沙灘既死人海上面既死人浮床(!)
by曦`
so happy ;)
 
 
 
#1.2` 我個樣吾見得人xd
#3. `曦
#4 `小煙
#5 `ah靈
#6. `ah岑 x)
其他相聽日po`
|
|
2009 年 7 月 23 日 星期四
2009-07-23 01:47 AM
|
|
|
|
 
2條友去食KFC3人桶餐a_a
由6點幾hea到10點半
多麼辛苦的事~_~
殺人犯好正
有2野比佢嚇親.
旦系個結局真系好軒強囉-__-
有時有好多野`
明明話想做既 到最後始終冇做.
明明冇諗住做既 到最後竟然去做
我收著照片 安靜在盒子里面
回憶是你我剩下 唯一的關聯 |
|
2009 年 7 月 22 日 星期三
2009-07-22 02:43 AM
|
|
|
|
|
|
2009 年 7 月 21 日 星期二
2009-07-21 07:16 AM
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 32 | »
|
|