今日起身,好似周身唔舒服咁ge..!!
根住就返工啦!點知個死人Terry好賤ar..!!
返到屋企食完lunch就出左去啦..
買左好多野好多野ar..!!
同埋拿左之前預購S.H.E.的新碟tim..!!超正yah..!!
不過最的是買左惡作劇之吻ya..!!哈!哈!!