好慘呀..
尋日同個fd去行街.
到旺角時要買衫時先之唔見左一百蚊
(我其實想係希望我係用左,起埋個心無咁痛啦.)
不過..唉..算lu..
今日都好黑ar..
我都唔明點解唔好ge係咁發生我身上喎..
我聽日要去camp囉..
唔知會有咩事發生呢
不過開心或是唔開心
星期一可以同我條男朋友仔和我個fd條男朋友仔
一齊去溜冰呀..
好期待呀!