今日係自修室個位唔知做麥咁..
超眼訓咁ge..
平時坐無麥野ga..
差唔多12點時..
我隔壁位無人坐的..
無啦啦"侯xx"坐我隔離囉..
我心裹即時o晒囉..
why???
不過佢係我隔離我覺得好煩囉..
都唔知係唔係溫ge..
成日走黎走去..
我心裹諗:你想俾人睇你有幾肥咩..
又唔係特別靚..
(不過佢成日讚自己le..>.<)
今日又發覺自己身體有出左問題lu..
一食野即屙囉..
成日係自修室係咁肚痛..
之後去觀塘掃貨啦..
點知無啦啦對鞋爛左囉..
仲之今日好"黑仔"囉..
文章分類: 未分類



2006-09-16
