唔知點解呢幾日上堂成日想訓咁ge..
今日一返到課室全就俾班主任訓話囉.
班主任要某d同學放學之後留低wo..
(一定有我份啦)
我bingo左囉..
(六合彩又唔見中囉..)
不過都好的..
班主任同我講左好多好多野..
當中有d喜啦..
miss正在同我講緊英文文化時..
有我最憎ge人走過黎聽lo..
我心裹諗..
邊個比你過你的..
一d禮貌都無..
我覺得唔係唔俾佢聽..
只不過佢又無問..
人地肯唔肯wo..
o晒囉..
不過算啦..
呢d咁ge人..
不過miss同我講完d野之後..
令我感觸良多囉...!!
文章分類: 未分類



2006-09-15
