本來今日去尖咀的..
可惜個fd唔得閒啦..
之後同麥富同林正去左旺角食自助餐..
都好開心ar..
因為好難得會同林正出街的..
返到秀茂坪見到陳美玲同一個男仔(唔靚仔的)
我竟然扮晒見唔到佢囉..
今日又胃痛啦..
好慘呀..
我發覺自己呢幾排成日追電視劇..
我係時候改下先得..
唉...