身體好似好返d咁啦!!
今日食lunch都食唔到咁多..
媽咪問我有無好d喎..
其實我想講都係咁啦..
不過費時佢擔心啦..
如果話佢知一定要睇醫生啦..
今日個fd打黎..
我其實有好多野講佢知的..
不過我反而無囉..
因為我覺得講左可能對大家都無好處啦!!
同埋發覺人不可以貌相..
可以話知人口面不知心呀!!
聽日又返學啦..
我幾時英文會好呀..
期待中...