覺得今日d時間過得幾快ge..
同"一姐"講左好多野ar..
好開心呀!!
不過途中"魏xx"係度"bear"住晒囉..
我心諗:"bear"咩"bear".."bear"你老豆食沙爹囉..
(我好似好串咁!!)
不過算啦..呢d咁GE人
我今日唔知做麥野咁..
超乖囉..去左圖書館做功課同埋溫書.哈!!
發覺"A.Y.K"大減價喎..
聽日一定要去掃先之得ar..
返到屋企之後..覺得身體又有問題啦!!
好煩呀..!!