|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2007 年 3 月 18 日 星期日 係好耐好耐之前...我係有打日誌..BuT>....>...而家5係咁得閒... 就黎呈分...sO..要努力溫習!!!! 目標::::10名之內(全班)...我aR媽會iF..考到10名之內(全班)既話..就買部新手機比我喎.. 今日,,去左食sasHimI...yuMMy...yuMMy... 汶姐今日去我屋企plaY..Do HoMewOrk...仲算完成左...!! 買左隱形筆Lu....聽日..等我周圍畫先~~^3^ 買左CAM La... sO hApI loR.. . . . . . pOst 下野....我整架^(00)^ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓
. . . [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] « | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 50 | » |